servis@posedel-auto.hr+385 52 725 280

Novosti

NOVI CITROËN C3

NOVI CITROËN C3

CITROËN danas predstavlja novi C3, nasljednika treće generacije vozila C3, najprodavanijeg modela Marke na svijetu i primjer istinskog tržišnog uspjeha sa 750 000 prodanih modela od njegovog puštanja u prodaju krajem 2016. godine. Ta limuzina modernog izgleda koji daje dojam zaštićenosti ne nalikuje nijednom drugom vozilu u svom segmentu. Ističe se svojom jedinstvenom osobnošću i nenadmašnom razinom udobnosti.

Novi C3 dodatno se ističe svojom izuzetnošću zahvaljujući sljedećim obilježjima :

- novi identitet marke Citroën: moćan izgled prednjeg dijela vozila u kojem se odražava novi potpis Marke nadahnut posljednjim konceptnim vozilima i koji je opremljen novim LED svjetlima;

- više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, dvije nove vrste naplataka i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja od čega su dvije sasvim nove;

- novi dizajn elemenata Airbump®, vizualnog potpisa Marke;

- potpuno nova razina udobnosti u vozilu zahvaljujući činjenici da su u ovaj segment po prvi puta ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju samo u višim segmentima, 12 mogućih tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji i brojne internetske usluge: Connect Assist za pružanje pomoći na cesti/hitne slučajeve, Connect Nav i pripadajući dodirni zaslon od 7’’ i Connect Play koji služi poput produžetka pametnog telefona. Tehnička oprema odgovara zahtjevima modernog života i olakšava svakodnevicu.

Zahvaljujući svojim učinkovitim motorima s unutarnjim izgaranjem koji su u skladu s normom Euro 6 i koji sjedinjuju bolje performanse i niske emisije, novi C3 svestrana je limuzin. Novi C3 bit će dostupan na hrvatskom tržištu od lipnja 2020.


S gotovo 4,5 milijuna izrađenih primjeraka od njegove pojave na tržištu, C3 je najprodavaniji model iz game CITROËN koji je krajem prosinca 2019. bio među pet najprodavanijih vozila u Europi u segmentu B i treće najprodavanije vozilo u Francuskoj. To karizmatično i šarmantno vozilo nastavlja svoj pohod u vrlo konkurentnom segmentu ističući svoj jedinstveni dizajn, vrlo poseban karakter i udobnost karakterističnu za CITROËN. Model koji je 2016. uzdignuo Marku na novu razinu otada je uspio privući više od 750 000 kupaca širom svijeta. Uspješna formula „Inspired by You” i dalje za cilj ima privući mlade kreativce vedrog duha koji žive u gradskim i prigradskim područjima koji su u stalnom pokretu. Međutim, ona nastavlja privlačiti i poslovne korisnike. U tom je kontekstu zabilježeno da se broj registriranih vozila C3 za osobnu i poslovnu namjenu povećao za 12,6 % u 2019. godini.
Takvim se razvojem situacije dodatno naglašava želja marke CITROËN da „ne bude ista kao i svi drugi”.
Ukratko, Novi C3 najprilagodljivija je i najudobnija limuzina s jedinstvenim karakterom na tržištu.

INTERNATIONAL VAN OF THE YEAR 2019

INTERNATIONAL VAN OF THE YEAR 2019

Prekrasno priznanje za Novi Citroën Berlingo Furgon koji je danas osvojio nagradu: « International Van Of The Year 2019 » na Međunarodnom salonu u Hanoveru,. Ovo je drugi put da Berlingo osvaja ovu nagradu, nakon što je prvi puta nagrađen 1997. i što je prodano više od 1,5 milijuna primjeraka.


Ova treća generacija Berlinga nagrađena je za izvanredan napredak u pogledu udobnosti i tehnologije, bez kompromisa u pogledu funkcionalnosti. Nastavlja tako dugu baštinu marke Citroën u ovom segmentu, što uključuje legendarna vozila kao što su 2 CV furgonet, Acadiane i C15 pa sve do novog Berlinga i modela Jumpy. Vjeran je potpisu Marke « Inspired by Pro » koji je namijenjen lakim gospodarskim vozilima. Novi Berlingo Furgon prilagođen je potrebama svih stručnjaka i njihovom korištenju. Ističe se svojom jedinstvenom morfologijom u 2 veličine (M i XL) te znanjem i umijećem u pogledu udobnosti i sigurnosti s 20 sustava za pomoć u vožnji i 4 sustava za povezivost. Veliki dobitnik ovog prestižnog europskog izbora, Novi Berlingo na hrvatsko tržište lansira se početkom 2018. godine.

NOVI SUV CITROËN C3 AIRCROSS: VEĆ 100 000 PRODANIH VOZILA!

NOVI SUV CITROËN C3 AIRCROSS: VEĆ 100 000 PRODANIH VOZILA!

Samo deset mjeseci nakon lansiranja, novi kompaktni SUV C3 Aircross ostvario je 100 000 prodanih vozila. Drugo najprodavanije vozilo marke, odmah nakon C3, ovaj novi model označava više nego ikad povratak ofenzive marke Citroën čija je prodaja u svijetu ostvarila povećanje od 9 % u prvom polugodištu s rekordnom prodajom u Europi u posljednjih 7 godina!



Novi kompaktni SUV Citroën C3 Aircross potvrđuje komercijalnu dinamiku s već 100 000 prodanih vozila od svog lansiranja krajem prošle godine, a gotovo 70 000 od početka ove godine. Ovaj model je drugi najprodavaniji model marke Citroën, odmah iza C3. Uspjeh ovog modela, koji ima impresivan prodajni zamah, potvrđuje proizvodnu ofenzivu Marke: u prvom polugodištu 2018, Citroën je zabilježio porast prodaje od 9% u odnosu na prvo polugodište 2017 s rekordnom prodajom u Europi u posljednjih 7 godina.

Svojim jedinstvenim dizajnom, velikom mogućnošću personalizacije, uzornom modularnošću i 12 tehnologija za pomoć u vožnji, ovi iznimne prodajni rezultati odražavaju privlačnost novog Citroën C3 Aircross.

CITROËN C3 : 400 000 PRODANIH VOZILA U MANJE OD 2 GODINE !

CITROËN C3 : 400 000 PRODANIH VOZILA U MANJE OD 2 GODINE !

U manje od 2 godine nakon svog lansiranja, Novi C3 ostvario je već 400 000 prodanih vozila, od čega 160 000 od početka godine, čime je najprodavaniji model marke Citroën. U Hrvatkoj je prodano 1605 vozila, od čega 1058 u prvih 8 mjeseci ove godine čime se nalazi u TOP 10 modela i u Top 5 u svom segmentu.

Citroën C3 je u ponudi za fizičke osobe s 5 godina jamstva ili 80.000 km i s fiksnom kamatnom stopom od 3 % uz Citroën financiranje do kraja 2018. godine. Sve fizičke osobe pri kupnji Citroën C3 na poklon dobivaju i članstvo u klubu vjernosti CITROËN ZAUVIJEK koji nudi niz pogodnosti s kojima omogućuje povoljnije održavanje u mreži ovlaštenih servisa.

CITROËN C4 PICASSO POSTAJE CITROËN C4 SPACETOURER

CITROËN C4 PICASSO POSTAJE CITROËN C4 SPACETOURER

Citroën službeno predstavlja jedinstveni potpis svih svojih monovolumena dajući im komercijalni naziv „SpaceTourer” koji će zamijeniti naziv "Picasso". Ovaj novi jedinstveni naziv „SpaceTourer” otkriva pod istim potpisom ponudu koja se sastoji od tri monovolumena (uključivši SpaceTourer) koji nadopunjuju ponudu limuzina i SUV modela i simboliziraju prostornost, ugodnost i bijeg u nepoznato. Moderna, prijateljska i obiteljska vozila omogućavaju vozačima i putnicima putovanje s neponovljivom udobnošću i nude nagrađivan dizajn, kao i tehnologije i motore najnovije generacije.

123456
Ukupno : 29